Egy szerencsés magyar rajongó Olaszország varázslatos tájain vacsorázhat Michele Morronéval, a népszerű színész és zenész társaságában.

A Hell egy figyelemfelkeltő kampánnyal lép színre, amely nemcsak Magyarországot, hanem kilenc másik országot is megcéloz február 17-től. A cég közleménye alapján több mint ezer nyeremény vár gazdára, köztük egy lenyűgöző Mercedes AMG A35 is, de a legizgalmasabb díj mégis más meglepetés lehet!
Egy szerencsés nyertes ugyanis Olaszországban tölthet el egy exkluzív vacsorát Michelle Morronéval, a Hell arcával, akinek a tetoválásai a kampány alatt az energiaitalos dobozokon is feltűnnek majd. Morrone a netflixes 365 nap című filmmel lett világhírű, később a Hell kampányainak arcaként a cég több reklámfilmjében is szerepelt, és azóta rendszeresen megfordul Magyarországon. Meghan Foxszal forgatott, Subservience című filmjének európai premierjét az Etele Plazában tartották a színész részvételével.
Nemrégiben egy Hell-reklám forgatása során különleges élményben volt része, amikor Fésűs Nelly lánya, Horváth Csenge faképnél hagyta, miközben Anthony Hopkins-szal dolgozott együtt a Maserati: The Brothers című film projekten. Ez az életrajzi dráma nemcsak a főszereplő páros, hanem olyan neves sztárok részvételével is gazdagodik, mint Andy Garcia, Jessica Alba, valamint a Gomorrából jól ismert Salvatore Esposito, aki a színész testvérét kelti életre a vásznon.
Morrone a filmben Alfieri Maserati karakterét kelti életre, aki testvéreivel közösen alapította meg az olasz luxusmárkát 1914-ben, Anthony Hopkins pedig a Maserati testvérek egyik pénzügyi támogatójának szerepét kapta.