Novembertől a MÁV-nál automatikusan visszatérítik a helyjegy árát.
November 1-jétől a MÁV-csoport bevezet egy új, kényelmes szolgáltatást: automatikusan visszatéríti a helyjegyek árát a kimaradt vonatok esetében is. Ha online vagy applikáción keresztül vásároltál jegyet, a visszatérítésre 72 órán belül számíthatsz.
November 1-től már nemcsak a késéseknél, hanem a kimaradt vasúti szerelvények esetében is automatikus visszatérítik a helyjegy árát - tette közzé közösségi oldalán Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója. A jegyek visszatérítése részben kompenzálni tudja az utasokat ért kellemetlenségeket.
A Dunakeszi Járműjavító kényszerű leállása miatt a MÁV-csoport nehéz helyzetbe került, hiszen így a vasúti kocsik karbantartása lelassult, emiatt hamar kimerül az a tartalékflotta, amelyből a hirtelen műszaki meghibásodás vagy baleset miatt kivont vasúti kocsikat eddig pótolni tudták.
Jegyek visszatérítése: Kérjük, vegye figyelembe, hogy a vásárolt jegyek visszatérítése bizonyos feltételekhez kötött. Amennyiben szüksége van rá, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, ahol készséggel segítünk Önnek a folyamat lebonyolításában. A pontos részletek és határidők megismeréséhez érdemes alaposan átnézni a vonatkozó szabályzatokat. Köszönjük megértését!
Előfordulhat, hogy valaki helyjegyet vásárol, de az adott kocsi nem szerepel a vonaton. Ha valaki ilyen helyzettel találkozik, és online vagy applikáción keresztül vette a jegyét, akkor 72 órán belül automatikusan visszatérítik a helyjegy árát – tájékoztatta a közönséget a vezérigazgató.
A papíralapú jegyek visszatérítése továbbra is az e-mailes, telefonos vagy személyes ügyfélszolgálatainkon keresztül lehetséges.





