Új korszak kezdődik a Decathlon boltjaiban - MMOnline


A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta meg második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. Az új, 4000 négyzetméteres bolt az első az országban, amely a márka legfrissebb kereskedelmi irányvonalát valósítja meg. Ez a lépés a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának folytatása, amely a vásárlói élmény fokozását célozza. 2024-ben Dunakesz után a soroksári üzlet is átáll az új koncepcióra, tovább erősítve a márka jelenlétét Magyarországon.

A Decathlon Dunakeszin elhelyezkedő 4000 négyzetméteres üzlete jelentős átalakuláson ment keresztül, mind külső, mind belső fronton. Az átalakítás fő célja az ügyfélélmény fokozása volt. Az újonnan kialakított elrendezés lehetővé teszi a látogatók számára, hogy egy körkörös vásárlási útvonalat kövessenek, amely megkönnyíti a tájékozódást, így a vásárlók gyorsabban és egyszerűbben találhatják meg a kívánt sporteszközöket. Az üzlet belső elemei, mint például az installációk, kirakatok és bemutatótermek, inspirálóbb módon prezentálják a különböző sportágakat, ezáltal egy teljesen új, lebilincselő vásárlási élményt kínálnak az érdeklődőknek.

"Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk: egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül. Megkönnyítve ezzel a széles választékunkban való intuitív tájékozódást" - mondta el Fekete Levente, a Decathlon regionális igazgatója, aki a hazai modernizációs folyamatokért felel.

A vállalat új üzletkoncepciójának egyik központi eleme a fenntarthatóságra épülő szolgáltatások hangsúlyozása, amelyek a megújult boltban kiemelt szerepet kapnak, és tágasabb teret élveznek. A márka célja, hogy ügyfeleit a tudatosabb fogyasztási szokások felé vezesse a műhely és karbantartási szolgáltatások, bérlési lehetőségek, második esély programok, valamint a nemrégiben bevezetett visszavásárlási szolgáltatás segítségével. Ezzel a lépéssel a vállalat nemcsak a környezeti lábnyom csökkentésére törekszik, hanem arra is, hogy a vásárlókban tudatosabb szemléletet alakítson ki a fogyasztás terén.

"A tavasszal bejelentett arculatváltás folytatásaként stratégiai szempontból is új kereteket teremtünk. A most bevezetett koncepció túlmutat a márkaarculaton. A körkörösség nem csupán a modernizált üzletek elrendezésében meghatározó, hanem a teljes működési elvünket jellemzi. Szeretnénk továbberősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségünket. A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat, valódi hatással lenni ügyfeleink életére. Emellett kiemelt törekvésünk, hogy a társadalom és a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez: mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat" - fogalmazott Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.

A teljeskörű modernizációs folyamat 2024-ben két áruházban (Dunakeszi, Soroksár) történik meg.

Related posts