"Kollégáink számára az autópálya nem csupán közlekedési útvonal, hanem igazi irodai környezet: az M3-as szakasz aszfaltjának hőmérséklete 170 fokra kúszik fel!"


Fülledt hőségben, izzadságtócsák között serénykednek az útmunkások, mindezt azért, hogy az autósok számára kényelmesebb és biztonságosabb utakat teremtsenek.

A magyar gyorsforgalmi úthálózat korszerűsítése már jó ideje zajlik. A projekt fő célja, hogy újjáélessze a régi burkolatokat, ezáltal javítva a közúti közlekedés színvonalát. A felújítások jelentős része, összesen 1,6 millió négyzetméternyi terület, valamint 17 híd és felüljáró, továbbá 13 pihenőhely érinti az M3-as autópálya különböző szakaszait.

Idén az Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) üzemeltetésében lévő 1278 kilométer főpálya 16 százaléka újul meg, a tervek szerint 3,1 millió négyzetmétert jelent, illetve 40 hidat és 30 pihenőhelyt. Szimicsku László kommunikációs igazgató a heol.hu firtatására elmondta, több helyen is 15-20 éves a burkolat az M3-ason, de volt már olyan rész is, ahol 25-27 éves volt a legfelső kopóréteg életkora.

Related posts