Káosz várható a nyári égbolton: a Wizz Air most ebben a funkcióban találta meg a túlélés titkát - Pénzcentrum

A Wizz Air utasai mostantól még egyszerűbben nyomon követhetik és kezelhetik járataikat a légitársaság legújabb mobilalkalmazásának, a My Journey funkciónak köszönhetően. Ez a fejlesztés a Wizz Air által idén bevezetett Customer First Compass program részeként valósul meg, amely célja az ügyféltapasztalat folyamatos javítása. Az elkövetkező három évben a légitársaság körülbelül 14 milliárd eurót fektet be különböző területek fejlesztésébe, hogy utasai még kényelmesebb és zökkenőmentesebb utazási élményben részesülhessenek.
A repülés népszerűbb, mint valaha: az idei nyári légiforgalom összességében 5%-kal meghaladja a 2024-es adatokat, és már túllépte a járvány előtti szintet is. Mindez az egyes európai régiókban a légiforgalmi irányítás terén tapasztalható kapacitáshiánnyal, valamint a kontinens-szerte várható szélsőséges időjárási körülményekkel együtt olyan fennakadásokat okozhat, amelyek kívül esnek a légitársaságok hatáskörén.
A My Journey funkció ennek megfelelően teljes körű irányítást nyújt a Wizz Air utasainak a váratlan akadályok kezelésében. A korábban elérhető telefonos és e-mailes értesítések mellett mostantól a Wizz Air applikációjában minden lényeges információt egyetlen helyen érhetünk el:
"Az utazás több mint egyszerű repülés; arról is szól, hogy az utasok a frusztráló helyzetekben is érezzék, hogy ők irányítanak" - emeli ki Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért felelős vezetője. "A My Journey egy átfogó megoldás, amely lehetővé teszi számunkra, hogy valós idejű frissítéseket és szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek, így az utazás során a saját preferenciáik szerint alakíthatják a tapasztalataikat. Különösen fontos volt számunkra, hogy ezt az új funkciót már a nyári csúcsidőszakban bevezessük, hiszen ilyenkor gyakrabban tapasztalhatók fennakadások a légiközlekedésben a szélsőséges időjárás és az európai légiforgalmi irányítás kihívásai miatt. A My Journey a Customer First Compass programunkban tett ígéreteink megvalósításának egy újabb jelentős lépése."
Az új My Journey funkció frissítéseit a légitársaság már ezen a héten kezdi el fokozatosan bevezetni. Minden felhasználó, aki letöltötte az alkalmazást és belépett a fiókjába, automatikusan megkapja a legújabb verziót az általa választott nyelven.
A Wizz Air közel 14 milliárd eurós befektetést irányoz elő az utasélmény javítása érdekében a következő három évben, a nemrégiben bevezetett Customer First Compass program keretében. Ez a program négy kulcsfontosságú területre összpontosít: a termékekre, az árakra, a szolgáltatásokra és a kommunikációra. A légitársaság célja, hogy csúcstechnológiás fejlesztéseket valósítson meg, fokozza megbízhatóságát, és magasabb szintű ügyféltámogatást nyújtson. Mindez azért történik, hogy az utazás pontosabb, költséghatékonyabb és innovatívabb legyen az utasok számára.