A Slate elektromos pick-upja forradalmasítja az olcsó, egyszerű autók fogalmát, új dimenziót nyitva a praktikum és a fenntarthatóság világában.


Jeff Bezos, az Amazon legendás vezére mögött álló amerikai Slate forradalmasíthatja az elektromos autók, s különösen az új autók piacát egy innovatív megközelítéssel. A cég egy rendkívül egyszerű alapmodellt kínál, amelyet a vásárlók saját ízlésük szerint személyre szabhatnak, akár a vásárlás után is. Az új, kétüléses elektromos pick-up alapára várhatóan 20 ezer dollár alatt marad, míg az Egyesült Államokban a Nissan Leaf legalább 28 ezer dollárt kóstál. Ezzel a megoldással a Slate nemcsak a fenntartható közlekedés jövőjét kívánja formálni, hanem a vásárlói élményt is forradalmasítani, lehetővé téve, hogy az autótulajdonosok egyedi stílusukkal tükrözzék személyiségüket.

az 52,7 kilowattórás akkumulátorral pedig 240 kilométer a hatótávja. Akinek ez nem lenne elég a napi ingázásra, annak egy nagyobb, 84,3 kilowattórás akkucsomag is elérhető, ami 380 kilométerre növeli a hatótávot. A Slate pedig még több célra lesz használható a jövőben, ha megérkezik a kétmotoros, összkerék-meghajtású változata.

Csupán egy apró képernyő díszíti a műszerfalat, és az ablakokat is kézzel kell leengedni. A Slate azonban nem a legolcsóbb verzióról szól, hanem arról, hogy mindenki saját igényei szerint alakíthatja ki járművét. Az elérhető opciók között megtalálhatók az elektromos ablakemelők, az ülésfűtés és a modern érintőképernyős fedélzeti rendszer is.

hátsó ülésekkel az utastérben. A Slate ennél is tovább megy, hiszen olyan ökoszisztémát tervez, ahol a felhasználók tervezhetnek és oszthatnak meg egymással 3D nyomtatóval készült kiegészítőket. Bár a gyártása még odébb van, a Slate ötlete forradalmasíthatja az új autók piacát.

Related posts