A magyarok egyik legkedveltebb márkája újra a porondon van, friss termékpalettával várva a vásárlókat | Startlap Vásárlás


Egy francia befektető meglátta a fantáziát a becsődölt Tupperware kultikus márkájában, és újra piacra lép, több újdonsággal.

Az Egyesült Államokban 2023-ban csődöt jelentett, 2024 őszén csődvédelmi eljárást indított, majd később bejelentette, hogy kivonul több piacról, köztük Kelet-Európából, és így Magyarországról is a Tupperware. Most mégis van remény, hogy a műanyag dobozok királya visszatér - derül ki a Heute cikkéből.

Egy francia befektető a csődbe ment amerikai cég francia leányvállalatát szeretné feléleszteni a termékpaletta és a forgalmazás átalakításával. A vállalat logisztikai és forgalmazási struktúráját alapjaiban változtatták meg, hogy megfeleljenek a változó piaci igényeknek.

A hagyományos műanyag dobozok mellett ezentúl rozsdamentes acélból, üvegből és újrahasznosított műanyagból készült tárolóedények is elérhetők lesznek.

Az értékesítési világában a megszokott "Tupperware-partik" továbbra is népszerűek maradnak az újraindulás során, de emellett izgalmas hír, hogy a termékek online is elérhetők lesznek a vásárlók számára.

Franciaország mellett Németország, Belgium, Olaszország és Lengyelország is újra bevezette a Tupperware termékeinek árusítását. A hírek szerint Ausztria egyelőre nem szerepel a forgalmazási országok között, és még nem érkezett információ arról, hogy Magyarországon mikor térhet vissza a népszerű műanyag dobozok királya.

1946-ban Earl Silas Tupper alapította az Egyesült Államokban a Tupperware vállalatot, amely a műanyag konyhai eszközök forgalmazásának ötletével vált világszerte híressé. Napjainkban egyes nyelvterületeken - olykor Magyarországon is - a "Tupperware" már gyűjtőnévként is használatos, mindenféle műanyag élelmiszer-tároló edényt jelent.

Tupper dobozai az 1980-as és 1990-es években értek fel a piaci csúcsra. Az ételhordókat úgynevezett "Tupperware-partikon" értékesítették, amelyeket társadalmi eseményekként ünnepelték. A cég sajnos túl későn, csak 2022-ben döntött úgy, hogy belép a hagyományos és az online kereskedelem világába, és alighanem ez okozta a vesztét.

Related posts